SESJA BOHO Z KONIEM

To była prawdziwie magiczna, artystyczna sesja z koniem. Choć miałam obawy dotyczące pogody i tego czy moja śliczna modelka wytrzyma kilkunastostopniową temperaturę w cieniutkiej, letniej sukience - aura okazała się dla nas wybitnie łaskawa. Zapakowani po czubek naszego samochodu w boho rekwizyty, pojechaliśmy do stadniny. Z Julką spotkałam się już po raz drugi i już wtedy udowodniła, że nie tylko pozowanie świetnie jej idzie, ale również, że nieustraszona z niej młoda dama, której niestraszne żadne przeciwności. Nie wiem nawet, czy teraz nie było cieplej niż w czasie naszej marcowej sesji na tarasie, gdy ja stałam w puchówce a ona w pełnym uśmiechu i komunijnej sukience. ;-) 


W czasie sesji towarzyszył nam koń Julki - przesympatyczny hucuł zajadający się końskimi, zdrowymi ciasteczkami wypiekanymi przez moją mamę, które przywiozłam ze sobą w prezencie (i jak się później okazało nie tylko koń, ale to już dłuższa historia). ;-) 


Jestem niesamowicie ciekawa czy efekty tej sesji się Wam spodobają. Zarówno Julcia, jak i jej wspaniała Mama są bardzo zadowolone, co cieszy mnie OGROMNIE! <3 


Chciałam magii i wydaje mi się, że z pomocą wszystkich obecnych na sesji trochę jej wyczarowałam. 

Z tego miejsca ogromnie chcę podziękować modelkom za wytrwałość i zaangażowanie, "modelowi" za dobry nastrój i Julki Mamie za nieocenioną pomoc. 

Zapraszam! 

fotografia artystyczna sesja z koniem dziecięca fotografia



fotografia dziecięca fotografia artystyczna fotograf warszawa sesja dziecięca sesja boho fotografia

sesja na łące sesja w stylu boho zdjęcia z koniem fotografia kobieca eleganckie zdjęcia

fotograf warszawa sesja w górach sesja na koniu zdjęcia w stadninie sesja na łące

sesja boho serock fotografia legionowo sesja zdjęciowa warszawa zdjęcia z koniem


sesja reklamowa fotograf warszawa sesja zdjęciowa do magazynu fotografia serock

sesja stylizowana fotografia artystyczna fotograf warszawa sesje dziecięce fine art

sesja zdjęciowa na wsi sesja fotograficzna w stadninie dziecięca sesja fotograficzna artystyczna sesja kobieca

fotografia artystyczna warszawa sesja boho zdjęcia dziecięce

fotografia kobieca stylizowana sesja dziecięca dziewczynka na koniu


sesja zdjęciowa we mgle sesja w lesie artystyczny portret fotografia stylizowana w kwiatach

sesja zdjęciowa dziecięca romantyczna sesja zdjęciowa o zachodzie zachód słońca jesienna sesja zdjęciowa

sesja zdjęciowa siostry fotografia przyjaciółek zdjęcia w stadninie portrety w lesie

fotograf serock fotografia dziecięca sesja z koniem



portret artystyczny sesja zdjęciowa w lesie

fotografia artystyczna serock portret dziecięcy sesja zdjęciowa

zdjęcia z koniem sesja zdjęciowa fotografia dziewczęca rustykalna sesja zdjęciowa

Popularne posty